1.9.09

Finish it.


«Θα μάθω τσέλο και να πάνε όλα στο διάολο!!
Είμαι μεγάλος για να μάθω τσέλο;

Στα 60 μου θα αρχίσω και το κάπνισμα.
Θα στρίβω όπως μου έμαθες εσύ εχθές, με εκείνα εκεί τα φιλτράκια με την μέντα.
Είναι νόστιμα!
Ρε μη γελάς ρεεε.
Άμα τα μασήσεις είναι νόστιμα λέω!

….

Θα μείνουμε μαζί, το ξέρεις. Δεν θα παντρευτούμε ποτέ. Δεν θα φοράμε βέρες και μαλακίες. Θα κάνουμε το ίδιο τατουάζ στο ίδιο σημείο. Αυτό θα είναι οι όρκοι μας. Εγώ βέρα δεν σου φοράω να το ξέρεις. Θέλω να μείνω πάνω σου για πάντα κι όχι να με βγάζεις όταν τσακωνόμαστε. Θα κάνουμε παιδιά όμως. Θα είναι όμορφα επειδή θα σου μοιάσουνε. Θα έχουν την μύτη σου και τις ματάρες σου.

Θα ανοίξω βιβλιοπωλείο κι εσύ θα έχεις πια το δικό σου φωτογραφείο.
Πάντα σου άρεσε να κρυφοκοιτάζεις τις στιγμές των άλλων. Τελικά θα το κάνεις επάγγελμα, το πιστεύω.

Τα βράδυα θα κάνουμε βόλτες στο παλιό κάστρο και θα κοιτάζουμε το σπίτι που σ'αρέσει. Κάποτε θα το αγοράσουμε. Τα παιδιά μας πρέπει να παίζουν σε αυτόν τον κήπο.

Όταν βαρεθούμε την Ελλάδα, θα τα πουλήσουμε όλα και θα πάμε στην Ιρλανδία να ανοίξουμε μπυραρία. Σκέψου και το Βερολίνο όμως που μου αρέσει, ναι;

Τις Κυριακές θα φτιάχνουμε τάρτες και θα πηγαίνουμε βόλτα με τα παιδιά.

Τα βράδια θα τους λέω πόσο πολύ σε αγαπάω και ύστερα θα έρχομαι να σου διαβάσω Poe για να κοιμηθείς. Θα σου μάθω και Γερμανικά για να μου διαβάζεις Goethe!
Θα κοιμάσαι στην αγκαλιά μου. Θα μυρίζω τη βανίλια του κορμιού σου και θα ονοματίζω κάθε κόκαλλο πάνω σου με τους ιατρικούς του όρους.

Δεν θα σε αφήνω από τα χέρια μου.
Δεν θα το κάνω ποτέ, αλήθεια.

Μέχρι και καφετιέρα θα αγοράσω, αφού δεν πίνεις άλλο καφέ.

Θα είσαι πάντα όσο όμορφη είσαι τώρα και εγώ θα είμαι ευτυχισμένος.
Θα μείνουμε μαζί.
Θα σου φέρνω σοκολάτες και θα σου αγοράζω ασπρόμαυρα φιλμ για τη smena σου!...

Δεν θα σε αφήσω από τα χέρια μου. Δεν θα το κάνω ποτέ. Αλήθεια..»




….Τρεις ώρες μετά ήμουν στο σταθμό με τη βαλίτσα μου στο χέρι.

Με πήρες αγκαλιά. Με φίλησες. "Να προσέχεις την υγεία σου και τον εαυτό σου. Μην γίνεις σαν τις άλλες." μου είπες.

Δεν ήθελα να σε δω να φεύγεις γι'αυτό έφυγα εγώ χωρίς να πω κουβέντα.

Να προσέχεις εκεί που βρίσκεσαι και σε παρακαλώ μην μου μιλήσεις ποτέ ξανά.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ε, ναι, μ'άρεσε
τι να σου λέω; με πήγες σε δυναμικά εδώ κι εκεί

(κι ευχαριστώ που μπήκα σήμερα τυχαία κι άκουσα το 3ρντ μπαρ)

=)

june. είπε...

σ'ευχαριστώ πολύ :))
& εύχομαι να ήταν καλά εκεί που σε πήγα & να μην μελαγχόλησες.