22.8.10

Αποθηκεύστε τα ψαλίδια σας.



Να πέφτω στο κρεβάτι και να κρατάω μια γουλίτσα χώρο κι ένα δεύτερο σεντόνι.
Να φοράω τις μπλούζες μου μακριές και σκισμένες και να μη με νοιάζει.
Να χορεύω και να τραγουδάω στο αμάξι όποτε ακούω brandon flowers.
Να μπορώ να φύγω, αλλά να' μαι κ εδώ και να το ξέρω.
Να με περιμένει ένα πεντάγραμμο στη γωνιά του δωματίου και να μου ψιθυρίζει λόγια με το delay στο Θεό.
  • Σ'ευχαριστώ που μου δίνεις τη δυνατότητα να κοιμάμαι ξανά, να λέω "ευχαριστώ", να ακούω, να δείχνω, να δίνομαι, να δημιουργώ και να χαμογελάω όταν μυρίζω μυρωδιά άλλη στα ρούχα μου εκτός απ' τη δική μου.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομιζω dear οτι για σενα ισχυει κατι που μου ειπε καποια,"με τον τροπο που γραφεις δεν εχει σημασια πως το βλεπουν οι αλλοι".

june. είπε...

Αυτό που είπατε κύριε, ήταν όμορφο :) Σας ευχαριστώ ^^

atihrastw είπε...

auto pou grapsate kuria mou htan omorfo:)

june. είπε...

Ωω καλό μου σ'ευχαριστώ :)