27.3.10

υπό arcade.

Να κοιμηθώ. Να φάω. Να κοιμηθώ,ναι. Να κόψω το τσιγάρο. Να κοιμηθώ. Να κόψω το αλκοόλ. Κι αν το κόψω δηλαδή,θα αλλάξει κάτι; Και το μπουκαλάκι που έχω μες στην τσάντα μου τι θα γίνει δηλαδή; Από κατάχρηση θα πάω εγώ,στο είχα πει. Δεν ξέρω από ποια (από όλες αυτές που κάνω παρέα τελευταία) μα από κατάχρηση θα πάω σίγουρα σου λέω. Ναι,να κόψω το τσιγάρο. Προσπαθώ από τότε που το άρχισα,οκ; Ανεπιτυχώς μεν,αλλά. Θα το κόψω,θέλω να το κόψω. Έχει αρχίσει να με βαράει και το ούζο και είναι ακόμα νωρίς. Τελειώσανε και τα χαρτάκια γαμώ. Α4 δεν ξανακάνω,δε θα’θελα, αυτά τα έκανα στας τσεχίας που για να βρεις περίπτερο με ανθρώπινα χαρτάκια έπρεπε να στήσεις κώλο στην καρολογέφυρα. Ναι. Και πρέπει να ετοιμαστώ εγώ τώρα ε; ας ετοιμαστώ ναι. Και μια χαρά θα είμαι και η παράκρουση θα φύγει,υπόσχομαι. και θα το κόψω το τσιγάρο. Και το αλκοόλ. Κάποια στιγμή. Ναι. Καλές οι καταχρήσεις,όχι,ναι.

6 σχόλια:

Suitcase girl είπε...

Το διαβάζω κι ετοιμάζομαι για τη δουλειά και σκέφτομαι,κάποια μέρα θα το κόψω κι εγώ το τσιγάρο,θα πηγαινω στο περίπτερο και δεν θα μου βγάζει ο περιπτεράς τον καπνό μου. Θα κόψω και τη δουλειά.Αυτήν τη δουλειά,θα τον πετάξω το δίσκο.και κάτι άλλα ειναι που πρέπει να κόψω αλλά πολλά είπα ήδη.

june. είπε...

Δουλειά με δίσκο χμ. Πρόσεξε μην τον κάνεις φρίσμπι από την αγανάκτηση. Θα τα κόψουμε όλα. Ή θα μας κόψουν αυτά! ...Όχι;

Suitcase girl είπε...

Μάλλον κολάρο θα γίνει κι όχι φρίσμπι.Θα τα κόψουμε. Γιατί όχι...;

june. είπε...

Κολάρο,αλλά όχι πάνω σου ελπίζω χμ.
Μα να το κόψουμε! Να κάνουμε ένα κλούμπ όλοι οι εθισμένοι και μη μαζί και να κοπούμε όλοι μαζί,γουάι νοτ; καλύτερες είναι οι λέσχες πόκερ; θα βρίζουμε το κάπνισμα καπνίζοντας.-

~ Είσθε καλά σήμερις; :)

Suitcase girl είπε...

θα είμαστε σαν αυτούς τους γιατρούς που με το τσιγάρο στο χέρι σου λέε όλο σοβαρότητα "Πρέπει να κόψετε το κάπνισμα αγαπητέ μου. Φράζει τις αρτηρίες".Καλύτερα σήμερα,ευχαριστώ. Όταν έρχεται η ώρα της πληρωμής, όλα τα ξεχνάμε,δυστυχώς.

june. είπε...

Μα πραγματικά θα είμαστε σαν αυτούς! Εγώ θα είμαι καρδιολόγος με τσιγάρο στο χέρι - μια δόση τραγικότητας παραπάνω τη θέλω όσο να πεις.
Αα ναι. Τι κακό κι αυτό; Τα λεφτά λειτουργούν ως ζολόφτ πλέον. Με ενοχλεί αυτό νομίζω.:/